Smernica upravujúca nákup tovaru v zaperli.sk
Registrácia
- Registrovaný bude iba zamestnanec KMV BEV SK , ktorý pracuje na TPP.
- Registrácia je nutná , bez toho nie je možné zakúpiť vybrané produkty.
Objednávka a platba
- Tovar sa predáva len v ucelených baleniach (cse) .
- Minimálna objednávka je 4 cse.
- Celkový mesačný limit je 100 € s DPH , bez depozitu . Objednávok počas mesiaca môže zamestnanec uskutočniť niekoľko, no nesmie presiahnuť mesačný limit 100 € .
- Za tovar sa platí formou zrážky zo mzdy.
- Súhlas so zrážkou zo mzdy je potrebné zakliknúť v poslednom kroku objednávky . Bez tohto súhlasu nie je možné objednávku dokončiť.
- Po dokončení objednávky dostane zamestnanec potvrdzujúci e-mail so zhrnutím objednávky.
- Stornovať objednávku nie je možné.
- Zamestnanec si musí vyzdvihnúť tovar v deň, na ktorý si objednal vyzdvihnutie . Ak si zamestnanec nevyzdvihne objednaný tovar trikrát, jeho prístup k objednávkam bude na pol roka zablokovaný .
- Po prevzatí tovaru príde zamestnancovi e-mailom finálne potvrdenie objednávky + dobropis na nedodaný tovar .
- Centové rozdiely medzi dokladom Zaperli.sk a faktúrou zo SAPu môžu vzniknúť na úrovni v zaokrúhľovaní medzi dvoma systémami .
Vyzdvihnutie objednávky
- Výdaj objednávky je iba na našich pobočkách – Malacky, Banská Bystrica a Košice . Výdajné dni sú stanovené nasledovne: Malacky - streda , BB - utorok , KE - pondelok
- Prevzatie tovaru zamestnanec potvrdí svojim podpisom na dodacom liste.
- V prípade že nebudú niektoré produkty z objednávky doručené, bude zrážka zo mzdy automaticky upravená podľa dodacieho listu.
- Pri odjazde / odchode z areálu v Malackách bude na vrátnici vykonaná kontrola vyvážaného tovaru, pri ktorej sa zamestnanec preukáže dodacím listom zo skladu.