Smernica upravujúca nákup tovaru v zaperli.sk

Registrácia

  1. Registrovaný bude iba zamestnanec KMV BEV SK , ktorý pracuje na TPP.
  2. Registrácia je nutná , bez toho nie je možné zakúpiť vybrané produkty.

Objednávka a platba

  1. Tovar sa predáva len v ucelených baleniach (cse) .
  2. Minimálna objednávka je 4 cse.
  3. Celkový mesačný limit je 100 € s DPH , bez depozitu . Objednávok počas mesiaca môže zamestnanec uskutočniť niekoľko, no nesmie presiahnuť mesačný limit 100 € .
  4. Za tovar sa platí formou zrážky zo mzdy.
  5. Súhlas so zrážkou zo mzdy je potrebné zakliknúť v poslednom kroku objednávky . Bez tohto súhlasu nie je možné objednávku dokončiť.
  6. Po dokončení objednávky dostane zamestnanec potvrdzujúci e-mail so zhrnutím objednávky.
  7. Stornovať objednávku nie je možné.
  8. Zamestnanec si musí vyzdvihnúť tovar v deň, na ktorý si objednal vyzdvihnutie . Ak si zamestnanec nevyzdvihne objednaný tovar trikrát, jeho prístup k objednávkam bude na pol roka zablokovaný .
  9. Po prevzatí tovaru príde zamestnancovi e-mailom finálne potvrdenie objednávky + dobropis na nedodaný tovar .
  10. Centové rozdiely medzi dokladom Zaperli.sk a faktúrou zo SAPu môžu vzniknúť na úrovni v zaokrúhľovaní medzi dvoma systémami .

Vyzdvihnutie objednávky

  1. Výdaj objednávky je iba na našich pobočkách – Malacky, Banská Bystrica a Košice . Výdajné dni sú stanovené nasledovne: Malacky - streda , BB - utorok , KE - pondelok
  2. Prevzatie tovaru zamestnanec potvrdí svojim podpisom na dodacom liste.
  3. V prípade že nebudú niektoré produkty z objednávky doručené, bude zrážka zo mzdy automaticky upravená podľa dodacieho listu.
  4. Pri odjazde / odchode z areálu v Malackách bude na vrátnici vykonaná kontrola vyvážaného tovaru, pri ktorej sa zamestnanec preukáže dodacím listom zo skladu.