Časté otázky zamestnancov Mattoni 1873

Registrácia

Registrácia do aplikácie je nutná, bez toho nie je možné objednať tovar.

Ako sa zaregistrovať?

Vyberte možnosť „Nová registrácia“ . Tu si vyplníte svoj e-mail a heslo . Registrácia musí byť najprv schválená administrátorom. O svojej úspešnej registrácii budete informovaný e-mailom .

Registrácia sa mi nepodarila dokončiť. Ako ďalej?

Kontaktujte, prosím, Radku Barešovú na e-mail : Radka.Baresova@mattoni.cz

Objednávka

Kto si môže produkty objednať ?

Zamestnanci KMV BEV SK , ktorí pracujú na TPP.

Prečo nie je dostupné celé naše portfólio produktov ?

Postupne pridávame ďalšie obľúbené produkty, ale s ohľadom na veľkosť nášho portfólia ho nie je možné ponúkať celé.

Za koľko si môžem mesačne produkty objednať ?

Celkový mesačný limit objednávok je 80 € . Objednávok počas mesiaca môžete uskutočniť niekoľko, ale celková suma nesmie presiahnuť limit 80 €.

Koľko balení je nutné objednať, aby som mohol/a nákup dokončiť ?

Najnižší možný limit objednávky je stanovený na 4 cse .

Je cena produktov vrátane DPH?

Ceny v nákupnom košíku sú finálne vrátane príslušného DPH.

Dokončenie objednávky

Ako dokončím objednávku s vyzdvihnutím na výdajnom mieste ?

Prejdite do svojho košíka a vyberte si nasledujúcu adresu doručenia – Malacky, Banská Bystrica, Košice. Pri osobnom odbere Malacky si v poslednom kroku objednávky vyberte dátum a čas, kedy sa môžete na výdajné miesto určite dostaviť.

Podrobné informácie, kedy je vyzdvihnutie možné a ako postupovať, pokiaľ si nemôžete objednávku v zvolený deň vyzdvihnúť, nájdete v sekcii Vyzdvihnutie objednávky.

Ako si overím, že objednávka prešla systémom a pripravuje sa ?

Zo Zaperli.sk obdržíte potvrdzujúci e-mail so zhrnutím objednávky v PDF.

Koľko stojí doprava ?

Doprava na výdajne miesta je zadarmo.

Platba

Ako môžem objednávku zaplatiť ?

Za tovar sa platí formou zrážky zo mzdy .

Vyzdvihnutie objednávky

Kde a kedy si objednávku vyzdvihnem ?

Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť iba na našich pobočkách :

Malacky – výdaj objednaných produktov je v mieste, kde je pepsi stánok. Každú stredu od 10:00 – 16:00 . Dátum a čas výdaju si zvolíte v poslednom kroku objednávky.
Banská Bystrica – utorok Košice - pondelok

V tomto prípade bude výdajný deň posunutý na ďalší pracovný deň.

Kedy najneskôr musím urobiť objednávku, aby som si tovar mohla vyzdvihnúť vo výdajný deň?

Objednávku na stredu treba dokončiť najneskôr v pondelok do 23:59 hod .

Môže za mňa niekto objednávku vyzdvihnúť ?

Áno, na vrátnici nahlási za akého zamestnanca objednávku vyzdvihuje. K prevzatiu objednávky je potrebné ukázať potvrdzujúci e-mail so zhrnutím objednávky a na jeho základe bude vydaná.

V deň vyzdvihnutia sa nemôžem z vážnych dôvodov dostaviť.

Zavolajte, prosím, Radke Barešovej na tel. číslo: 0948 032 048 a informujte ju, že si v zvolený deň objednávku nevyzdvihnete. Objednaný tovar si vyzdvihnite nasledujúcu stredu .

Niektoré produkty, ktoré som si objednal/a nie sú skladom a neboli mi doručené .

Zrážka zo mzdy bude automaticky upravená .
Zaplatíte iba za tovar, ktorí vám bol doručený .